Algemeen Juni

Indelingen staan online

Nieuws afbeelding Beste leden en ouders,

de afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan de indeling van de (Jongste) Jeugdteams voor het komende seizoen. Dit was niet mogelijk zonder de hulp van vele commissieleden,trainers, coaches en lijncoördinatoren. Onze dank hiervoor!

Elk jaar is het een hele uitdaging om een nieuwe teamindeling te maken. Er spelen veelbelangen mee: het hockeyniveau, de vriendschappen, en de motivatie en ambitie van elk lid.

Daarnaast is het belangrijk dat een team als geheel goed bij elkaar past. Hoewel we ons bestdoen, is geen enkele indeling perfect. Het is onvermijdelijk dat niet iedereen tevreden zal zijnmet de uitkomst. Het proces bestaat uit afwegingen, keuzes en soms compromissen.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze schriftelijk indienen via: [email protected] voor de O12, O14, O16 en O18 teams.

Voor de O8, O9 en O10teams kun je terecht bij [email protected].

Vanaf woensdag 26 juni zullen deze e-mails in behandeling worden genomen en ontvang je een terugkoppeling.

Op zaterdag 29 juni vinden de 'witte rook' sessies plaats in het clubhuis. Deze sessies zijn niet bedoeld voor discussies over de teamindeling, maar om elkaar te leren kennen en vereniging-en teamtaken te verdelen. We nodigen de ouders uit om hierbij aanwezig te zijn volgensonderstaand schema:

• Onder 8: 10:00 uur
  • Onder 9: 11:00 uur
  • Onder 10: 12:00 uur
  • Onder 12: 13:00 uur
  • Onder 14: 14:00 uur
  • Onder 16: 15:00 uur
  • Onder 18: 16:00 uur

We hopen dat alle teams komend seizoen weer met veel plezier op het veld zullen staan.

Met sportieve groet,

De Technische Commissie en de Jeugdcommissie

PS: De indelingen kun je vinden door in te loggen op de website (zie ook het eerdere bericht) en dan onder Documenten/Indelingen

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder