Please enable JS

We are NOOR

sportswear for winners

NOOR Sportswear is sinds 2015 toonaangevend op gebied van innovatieve, functionele en efficiënte sportkleding en items voor retail, clubs en organisaties. Ons sporthuis produceert zowel onze eigen merken als business to business branded sportswear. Dankzij onze ruime ervaring en technische kennis vertalen wij uw wensen vloeiend naar het gewenste eindresultaat. Bij NOOR staan wij voor hoogwaardige kwaliteit, persoonlijke service en duurzame samenwerking. Wat mogen wij voor u betekenen?

NOOR GOA DEEL1 1826

Onze merken

Draag uw clubkleuren met trots! Onze merken The Indian Maharadja en JDH zijn sinds jaar en dag toonaangevend op de sportvelden. Wij bieden zowel functionele teamkleding als gepersonaliseerde clubkleding met een optimaal draagcomfort.
NOOR GOA DEEL1 0423 (1)

Branded sportswear

Bent u op zoek naar functionele sportkleding voor uw organisatie? Naast de beste producten en prijs-kwaliteitverhouding hebben wij ook de juiste expertise in huis. Wij voorzien u graag van passend advies, begeleiden u door het traject en denken mee om zo een sterk en toekomstbestendig product neer te zetten.

Onze services

Naast topkwaliteit sportswear bieden wij ook passende ondersteuning en de juiste nazorg. Met onze duurzame visie en uitstekende service zorgen wij op alle fronten voor een soepele en prettige samenwerking.

Alle services
Innovatie

Altijd een stap vooruit

Voorraadbeheer