Algemeen November

Geen publiek en andere maatregelen

Beste leden,

Op de persconferentie van 12 november 2021 werd bekend dat per 13 november 18.00 uur de volgende extra maatregelen van kracht zijn op de sportcomplexen:

Publiek is zowel bij amateur- als professionele sport niet toegestaan.

Alleen mensen die functioneel aanwezig moeten zijn, kunnen toegang krijgen tot de complexen. Denk hierbij aan coaches, scheidsrechters, strikt noodzakelijke rijouders en verenigingsfunctionarissen. Wedstrijden die normaal gesproken gespeeld worden met ballenkinderen, worden ook nu gespeeld met ballenkinderen.

Het horecagedeelte in clubhuizen mag tot 20.00 uur open zijn voor iedereen die op de vereniging aanwezig mag zijn, maar met de maatregelen van 6 november.

In het horecagedeelte van het clubhuis en op de terrassen zijn vaste zitplaatsen

Wedstrijden en trainingen zijn ook na 20.00 uur toegestaan.

Houd je – als je niet aan het hockeyen bent – aan de 1,5 meter afstand (vanaf 13 jaar).Ook langs de lijn, tijdens de line ups, in de dug-outs, in afstand tot de ballenkinderen of tijdens een bespreking op het veld.

Reageer op het nieuws