Algemeen Maart

8 april 20:00 tot 22:00: informatie- en inspraakavond

Beste leden,

Graag nodigen wij jullie uit voor een informatie- en inspraakavond op 8 april aanstaande van 20:00 tot 22:00 uur in ons clubhuis. Deze bijeenkomst markeert een belangrijke fase in de ontwikkeling van ons nieuwe beleidsplan, een project dat wordt gedragen door zowel het bestuur als de Technische Commissie (TC). Ons doel is het herijken en vormgeven van ons hockey(opleidings)beleid, waarbij de input en het perspectief van onze leden van belangrijke waarde zijn.

Tijdens deze avond presenteren wij de voorlopige uitgangspunten van het beleidsplan, op basis waarvan jullie de mogelijkheid krijgen om actief mee te denken en jullie ideeën aan te dragen. Op deze manier ontwikkelen we samen een beleid dat niet alleen onze ambities en waarden reflecteert, maar ook breed gedragen wordt binnen onze vereniging.

Het uiteindelijke beleidsplan zal ter goedkeuring worden voorgelegd tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) op 27 mei.

Om deel te nemen aan deze informatie- en inspraakavond, verzoeken wij jullie om je vooraf aan te melden via de link in de  e-mail die verstuurd is aan alle leden op dinsdag 26 maart 21:30. Aanmelden kan tot en met 5 april.

Tot 8 april!

Met hartelijke groet,