Lidmaatschap opzeggen?

Opzeggen

Opzeggen van het MHC lidmaatschap moet vóór 1 mei van het seizoen dat je nog lid bent. De reden hiervoor is dat de KNHB rond 1 juni al de opzet van de teamindelingen wil ontvangen om de competities van het volgende seizoen op te zetten. Dit betekent dus dat wij bij MHC al een goed beeld moeten hebben van de teams voor het nieuwe seizoen.

Zeg je te laat op, dupeer je niet alleen jezelf maar vooral je teamgenoten en MHC.

Dus mochten we jouw afmelding niet tijdig ontvangen, dan zijn we genoodzaakt om de contributie van het volgende seizoen in rekening te brengen.

Hoe opzeggen:

Om jouw lidmaatschap op te zeggen stuur je een mail naar de ledenadministratie [email protected] , mét nadrukkelijke vermelding van de reden van opzegging!

Namens de Ledenadministratie van MHC - Artuur Maes.