Trimhockey

Heb je vroeger gehockeyd? Wil je weten hoe het spelletje gaat dat je kinderen spelen? Wil je ontdekken of hockey echt zo simpel is als het er op tv uitziet? Wil je niet wekelijks op zondag een wedstrijd spelen? Of wil je in teamverband aan je conditie werken? Dan is trimhockey echt iets voor jou om (weer) te beginnen met hockey!

Het is bedoeld voor volwassenen en het is voor zowel dames als heren, beginners en gevorderden. Je hoeft dus geen of weinig hockeyervaring te hebben om deel te nemen aan trimhockey. Het verschil van niveau is niet van belang; gezelligheid en ontspanning staan voorop!
Momenteel omvat de trimhockeygroep circa 28 leden, bestaande uit dames en heren en de leeftijd van de groep varieert tussen de 20 en 50 jaar.

Wat maakt trimhockey zo leuk?
  • Het is vrijblijvend. Kun je een keer niet dan hoef je je niet af te melden en kom je de volgende keer gewoon wel.
  • Je ontmoet veel sportieve mensen en na afloop van de training is er gelegenheid om gezellig in het clubhuis wat te drinken.
  • Trimhockey is de ultieme manier om de sport van je zoon/dochter beter te leren kennen!
  • Trimhockey is VEEL leuker dan een sportschool, want je bent lekker ontspannen buiten bezig en je werkt aan je conditie!
  • Kortom: Trimhockey is: gezellig, ontspannend, informeel, recreatief, vrijblijvend, relaxt en gezond!

Wanneer en wat?

De trimhockeytraining vindt plaats op de woensdagavond van 20.45 – 22.30 uur. Onder begeleiding van een trainer wordt er geoefend in stick- en speltechnieken en er wordt ook aan de conditie gewerkt. Elke training wordt afgesloten met een onderling wedstrijdje en na afloop gaat iedereen gezellig samen in het clubhuis nog wat drinken.

Meer informatie over Trimhockey?

Coördinator Trimhockey is Marleen Daggelders, mail naar
trimhockey@ maastrichtsehockeyclub.nl.

Aanmelding

U kunt zich vrijblijvend aanmelden via deze site bij lidmaatschap