Clubhuis en Park

Openingstijden Clubhuis gedurende het wedstrijdseizoen:

Maandag 16:00 22:30
Dinsdag 16:00 00:00
Woensdag 14:00 00:00
Donderdag 16:00 00:00
Vrijdag 16:00 00:00
Zaterdag 08:30 20:00
Zondag (A)
(A) 1 uur voor aanvang eerste wedstrijd

Lockers

Lockers zijn buiten deze openingsuren te bereiken via Maastricht Sport Beheer;
- weekdagen: 07.00-23.00 uur
- weekenden: 08.00-20.00 uur

Rookverbod Clubhuis

Er mag NIET gerookt worden op het hele sportpark.

Reserveren Clubhuis

Graag vraag ik jullie allemaal om geplande vergaderingen, bijeenkomsten, te ontvangen bezoekersgroepen, teambijeenkomsten, extra of vervallen trainingen en oefenwedstrijden etc., waarbij gebruik wordt gemaakt van het Clubhuis bijtijds aan mij door te geven zodat ik kan zorgen voor een passende barbezetting en openingstijden van het clubhuis.

Loop even binnen, mail of bel mij tijdig dan kan ik het in de agenda noteren en staat er niemand voor verrassingen, gesloten deuren of volop brandende (veld)verlichtingen en verwarmingen en loze bardienstbezetting.

Ik hoor graag van jullie,

Stefan Soudant ( [email protected] / 06-50626836)

Bar- en Info-ouders

Elk Opleidingsjeugdteam is verplicht op een aantal zaterdagen in het seizoen drie ouders te leveren als info-ouder en bar-ouder. Het is aan de teammanager of regelouder om te zorgen dat deze ouders er (tijdig!) zijn. De aanwezige coördinator van de Opleidingsjeugdcommissie zorgt ervoor dat deze ouders goed geïnformeerd en begeleid worden.

Hoe laat precies?

Je meldt je om 8.00 uur in het clubhuis bij de infobalie. Daar krijg je als info-ouder uitleg van het Opleidingsjeugdcommissielid over de werkzaamheden en als extra bar-ouder uitleg van vaste barpersoneel.

Bar-ouder

De bar-ouder werkt mee tot 12.00 uur op zaterdagochtend achter de bar en eventueel in de keuken, zorgt voor de verkoop en het bereiden van koffie, thee, frisdrank en aanmaak limonade en de bereiding van broodjes.

Info-ouder

De info-ouder zorgt, begeleid door een lid van de Opleidingsjeugdcommissie, voor de ontvangst van de eigen teams, tegenstanders en scheidsrechters op zaterdagochtend.

De info-ouder zorgt voor de volgende zaken:

1. bezoekende teams verwelkomen en hen de weg wijzen naar het juiste veld
  2. koffiebonnen uitdelen aan coaches van de gasten
  3. pillonnen uitdelen aan coaches
  4. fluitjes en hesjes overhandigen aan scheidsrechters (na afloop weer in ontvangst nemen)
  5. zorgen dat na de wedstrijden het digitale wedstrijdformulier wordt ingevuld door de coaches
  6. vragen van ouders en coaches beantwoorden

Tegen 12.00 uur zit je (gezellige) taak erop en bedanken we je voor de hulp en betrokkenheid!

Contactpersoon Opleidingsjeugdcommissie: Daniëlle Jongenburger