Wat leuk dat je wil gaan hockeyen bij MHC!

How nice that you want to play hockey at MHC!

Als je besloten hebt dat je gaat hockeyen, heeft de Maastrichtse HockeyClub (MHC) gegevens van je nodig. Zo kunnen we je indelen in een team, maar ook lid maken van de Koninklijke Nederlandse HockeyBond (KNHB). Dit zorgt ervoor dat je mee kunt doen aan wedstrijden, maar bijvoorbeeld ook dat je goed verzekerd bent als je op het veld staat. De minimum leeftijd om in te schrijven is 4 jaar. Verder ga je met het invullen akkoord met onze privacyverklaring en de Basisregels MHC.

Wil je eerst kennismaken met MHC en hockey, ga dan naar Proeftraining.

When you have decided to start playing hockey with us, then the Maastrichtse Hockey Club (MHC) will need information about you. This is needed to be able to place you in a team but also to make you a member of the Dutch Hockey Association Koninklijke Nederlandse HockeyBond (KNHB). This will enable you to participate in matches and you will have a additional health insurance when you are on the sports field. The minimum age for registration is 4 years old. Also when entering this form you agree to our privacy statement en Basic rules of MHC.

Would you first like to familiarise with MHC and hockey, please go to Trial-Training. (Dutch language only)

Inschrijfformulier/Registration form Maastrichtse Hockey Club

Persoonlijk - Personal

(datum: dd-mm-yyyy)

Contactinformatie - Contact details

Financieel - Banking details

Extra gegevens - Additional data

Bevestiging - Confirmation

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.