Algemeen November

Update Trainingen nieuwe 'avond-lockdown'

Met de nieuwe avondlockdown is hockeyen na 17.00 uur niet meer toegestaan. De maatregelen gaan in op zondag 28 november as. Dat betekent dat alle ingeplande trainingen en wedstrijden vanaf 17.00 helaas niet meer door kunnen gaan.

De komende week geven we alle teams nog wel de mogelijkheid om te trainen van 15.30 uur tot 16.45 uur. Mocht je als team (tenminste 10 spelers) hiervan gebruik willen maken, bespreek dit dan met je trainer of hij of zij beschikbaar is. Je trainer of coach kan dan een aanvraag indienen bij [email protected]. Geef aan wanneer je graag wilt trainen. We zullen alle aanvragen eerlijk verdelen over de beschikbare uren.

Wel/geen zaalhockey?

De KNHB laat weten dat de zaalcompetitie doorgang vindt. Vooralsnog volgt MHC de lijn van de bond en gaan we dus gewoon de zaal in. Voor sommige teams begint de zaalcompetitie al op 5 december. Op hockey.nl staan alle wedstrijden gepubliceerd.

Onze voorbereidingen

We onderzoeken de komende dagen wat de gevolgen zijn van het niet kunnen trainen in de zaal na 17.00 uur en wat de mogelijkheden zijn voor het verplaatsen van wedstrijden die na 17.00 uur gepland zijn. Achter de schermen wordt druk overlegd hoe we dit gaan aanpakken. We zullen spoedig met nieuwe informatie over de zaalcompetitie komen. Het trainingsschema voor de zaal zullen we ook zo snel als mogelijk publiceren.

Houd de site goed in de gaten voor het wedstrijdprogramma van zaterdag 4 december en het (inhaal)programma van zondag 5 december. Wellicht dat er nog wijzigingen plaatsvinden i.v.m. het verplaatsen van de wedstrijden die eindigen na 17.00 uur.

Reageer op het nieuws