Algemeen September

Vacatures bestuursfuncties

Beste leden,

Tijdens de komende najaars-ALV afscheid zullen wij afscheid nemen van Jack Giesen als penningmeester. Dit betekent dat zijn plek als penningmeester vrij zal komen. Het bestuur denkt in de persoon van Candide van Zeijl een geschikte opvolger te hebben gevonden. Als er andere personen zijn die belangstelling hebben voor deze plek kunnen zij dit natuurlijk kenbaar maken.

Ook ons bestuurslid algemene zaken, Adhiambo Witlox, heeft te kennen gegeven dat zij deze functie niet langer kan combineren met haar reguliere werk en heeft afscheid genomen van het bestuur. Ook dit heeft tot gevolg dat de functie van bestuurslid algemene zaken vacant is en wij op zoek zijn naar een enthousiaste vrijwilliger die zich voor deze portefeuille sterk wilt maken.

Voor een volledige functieprofiel voor zowel de functie van penningmeester als die van bestuurslid algemene zaken, verwijs ik jullie graag naar de bijlage. Ook zijn beide functieprofielen te vinden achter de inlog van LISA.

Reageren kan per e-mail via [email protected] en wel tot en met 15 oktober 2021.

De najaars-ALV zal op 15 november 2021 om 20.00 uur plaatsvinden in, zover alle maatregelen dit op dat moment toelaten, ons clubhuis.

Groet,

Namens het bestuur