Senioren Februari

Even voorstellen

Mijn naam is Ties Willems, woonachtend in Eindhoven, getrouwd met Floor,  2 kinderen Pien(10) & Sophie (8).

Ik ben zelfstandig ondernemer, mijn bedrijf is All-In Sport B.V., wij leveren alles op het gebied van sport-, spel- en therapie materialen. Onze klanten zijn gemeenten, scholen, verenigingen en medische instellingen. Daarnaast werk ik voor C-Sign, dit bedrijf maakt o.a. skill parken voor hockeyclubs en verkoopt hockey gear (sticks etc.).

Ben al jaren actief in de hockeywereld, eerst als speler, maar ook al jaren op het gebied van trainer en coach. Echt op niveau ben ik begonnen bij Oranje Zwart. De volgende teams heb ik daar gecoacht, getraind: MA1, Dames 2, Heren 2, JB1, Heren1 indoor. Vervolgens was ik trainer/coach van Weert Heren1 en Nuenen heren 1. Tevens geef ik sleepcorner trainingen aan diverse clubs. Naast deze trainingen was ik 5 jaar manager van Heren1 Oranje Zwart, en 1 jaar manager Nederlands elftal indoor. En natuurlijk train en coach ik mijn dochters!

Het is voor mij een uitdaging om tijdelijk het eerste team van Maastricht te helpen. Graag zie wij (het team en ondergetekende) u zondag langs de lijn bij Heren 1.

Groet,
Ties