Jeugd Juni

Aangepast hitterooster selectie

Naar aanleiding van de weersvoorspellingen voor komende tijd, hebben we een geheel aangepast schema gemaakt voor de selectie. Deelname aan alle trainingen in het schema is verplicht.

Mocht het echter te warm worden en trainen dus onverantwoord blijken, dus ook bij de trainingen vanaf 20.45 uur, rest ons niets anders dan alles te cancellen en op basis van de gevolgde trainingen, het Spelersvolgsysteem, testen en input van trainers de teams samen te stellen. Dat is toch echt overmacht.

We beseffen dat we nogal wat flexibiliteit vragen van ouders, spelers en het technisch kader en danken jullie daar bij voorbaat al voor. Waardering alom!

Laat zoveel mogelijk mensen weten dat dit nieuwe schema bestaat, dan staat er niemand voor een dichte poort.

Met dank voor jullie medewerking,

Gladys (TD)

Bijlage