Algemeen Maart

Sportiviteit en Respect

Sportiviteit en Respect

MHC wil na de winterstop graag een mooie (her)start van de competitie maken op het veld.

Sportiviteit en Respect van spelers en supporters speelt daarin een belangrijke rol. Om dit te stimuleren starten we met "Keep Calm and Watch Hockey”. Aan alle jeugdteams worden deze kaarten uitgereikt. Iedere speler schrijft op de achterkant een Tip en/of een Top en vervolgens worden deze kaarten precies vóór de start van de wedstrijd uitgereikt aan de toeschouwers/supporters.  Aan het eind van de wedstrijd geeft de coach een kaart met een Top aan de scheidsrechter.

Op 16 maart en op 23 maart 2019 zijn er bij de informatiebalie voor de thuisspelende teams 20 kaarten per team beschikbaar plus pennen.  Ieder speler schrijft een Tip en een Top op de kaart en geeft, zoals hiervoor aangegeven,  de kaart net vóór de wedstrijd aan een toeschouwer/supporter.

Na afloop wordt er ook een kaart aan de scheidsrechter uitgedeeld door de coach met een Top erop.

Wij gaan voor een mooie tweede helft van het seizoen, waarin Sportiviteit en Respect met nadruk op de voorgrond staan!

Bestuur MHC