Jongste Jeugd November

Filmavonden voor JJ

Beste (ouders van de) jongste jeugd,

De eerste seizoenshelft is inmiddels bijna voorbij, en met de wintermaanden voor de deur leek het ons de perfecte tijd voor de filmavondjes op MHC!

Net als voorgaande jaren organiseren wij twee filmavondjes. Op vrijdag 30 november voor de F’jes en de dag erna, zaterdag 1 december, is de E aan de beurt. Beide avonden beginnen om 18:00 en zullen om ongeveer 20:30 afgelopen zijn. Het is de ideale gelegenheid voor de jongste jeugd om er met hun teamgenootjes een gezellige avond van te maken voordat de winterstop van start gaat. Voor 4,00 euro verzorgen wij de hele avond. Hier hoort natuurlijk ook wat lekkers te eten en te drinken bij voor tijdens de film. Na afloop eten we nog met z’n allen een frietje om het af te sluiten. Om een echte "movie night sfeer’’ te creëren is het de bedoeling dat iedereen in pyjama naar het clubhuis komt. Tot slot is het natuurlijk helemaal toegestaan om al je knuffels, kussens, sloffen, en zitzakken mee te nemen!

Wij hebben er in ieder geval al heel erg veel zin in en hopen iedereen daar te zien. Mocht u nog vragen hebben mail die dan gerust naar [email protected]

Groetjes,
Het jeugdbestuur