Algemeen Augustus

HERHALING: Oproep voor trainers en trainingsschema vanaf week 35

HERHALING OPROEP VOOR TRAINERS!!!!

Leden, spelers, ouders en belangstellenden,

Bijgaand het trainingsschema voor de Jongste Jeugd, Breedte, Opleidingsjeugd, Prestatiejeugd en Senioren. Dit zal ingaan op maandag 27-8-2018. Het schema is bijna rond. Omdat we heel graag willen dat op elk team vanaf de start een trainer staat, vragen we jou om in te schrijven als trainer op een openstaande plek. Groen is reeds ingevuld, geel staat nog open. De meesten hebben nu hun lesrooster en kunnen een keuze maken. Reageer zo snel mogelijk. MHC beschikt over een mooi nieuw trainingsprogramma van HockeyPraktijk. Training geven bij MHC is superleuk, heel leerzaam en je wordt goed begeleid door onze Technisch Coördinatoren.

In de meeste gevallen krijg je voor het training geven ook nog een leuke vergoeding en kun je op kosten van de club een trainersopleiding volgen.

Mail, app of bel naar trainingen@ maastrichtsehockeyclub.nl  of 06-30618742. Dit bericht zal ook nog naar de meesten van jullie individueel worden gestuurd.

Namens de TC,

Gladys en Sander