Jeugd Mei

Shoot-out competitie

Afgelopen zondag ochtend stonden de shoot-out clubkampioenschappen weer op het programma. Ondanks de vroege aanvang en het iets mindere weer stonden er weer 21 jongens en meisjes klaar om deze felbegeerde titel te veroveren.

Het was dan ook tot op de laatste minuut spannend wie er met de titel vandoor zou gaan en afgevaardigd zou worden naar de districtsfinales. Aan het einde van de ochtend waren de volgende de gelukkige:

Kane Hamers (JC1): Beste speler
Jesper Görtzen (JC2): 2e plaats
Jiri Verkijk (JC1): Beste keeper

Renée Muurmans (MB2): Beste speelster
Eveline van Mil (MC4): 2e plaats
Nelleke Peutz (MB2): Beste keepster

Wij wensen jullie allemaal heel veel succes tijdens de districtsfinales!

Verder nog een speciaal woord van dank voor Richard Verkijk voor de hulp als scheidsrechter, Ralph Hoeberigs voor de foto's en uiteraard alle ouders voor support!