Senioren Januari

Hockeymoeders gezocht ;-)

Beste dames en moeders ;-),

Na de winterstop zal er een nieuwe categorie leden van start gaan, namelijk alle dames en veelal moeders, die in het verleden gehockeyd hebben en het nu leuk vinden om 1 of 2 keer per maand een partijtje te spelen tegen andere dames. Lijkt je dit leuk? Sluit je dan zeker aan, want ook hier geldt, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Wanneer? Elke eerste vrijdag en derde vrijdag van de maand en de start is op vrijdag 6 maart van 20:45 tot 22:30 uur op veld 7.

Voor wie? Iedereen die het leuk vindt om een lekker potje te hockeyen en daarna een biertje te drinken. We hebben geen trainer, dus de bedoeling is dat we een wedstrijdje onderling spelen.Mocht je willen aansluiten, stuur dan een e-mail met je gegevens naar [email protected].

Kosten? We hebben met de penningmeester overlegd en aangezien dit initiatief wordt omarmd, hoeven er geen (eenmalige) inschrijfkosten te worden betaald en is de contributie vastgesteld op Euro 85,00 per seizoen. Omdat wij de 2e helft van het seizoen starten, betekent dit een bijdrage van Euro 42,50 tot het einde van dit seizoen. Mocht je al ingeschreven zijn als trimhockeyer dan mag je kosteloos meedoen.

Even praktisch:

• Het dragen van scheenbeschermers en een gebitsbeschermer is verplicht.

• Ballen, hesjes en pilonnen worden ter beschikking gesteld.

• Het staat je vrij om 1 keer of 2 keer per maand te komen. Prijs blijft voor iedereen hetzelfde.

• We zullen een app-groepje aanmaken, waarin we de belangrijkste zaken zullen delen (bijvoorbeeld afgelasting door slecht weer).

• Heb je nog andere vragen? Stuur dan gerust een berichtje naar [email protected]

We hopen 6 maart veel sportieve dames te zien, wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in!

Groetjes,

Danielle en Fleur