Algemeen November

Algemene Ledenvergadering 25 november 2019

Beste leden,

Graag nodig ik jullie uit voor onze Algemene Leden Vergadering op maandag 25 november a.s. vanaf 20.00 uur in ons clubhuis.

Ons bestuur heeft na onze vorige (buitengewone) ledenvergadering niet stil gezeten, maar is druk in de weer geweest......en met goede resultaten! Er zijn veel gespreken gevoerd met de diverse commissies en er is goed geluisterd naar diverse meedenkende leden en andere geïnteresseerden. Al deze gesprekken maken dat we vol vertrouwen verder kunnen bouwen aan onze club.

Daarnaast willen wij tijdens de ALV ons nieuwe bestuurslid Technische Zaken aan de leden voordragen en zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe Technisch Directeur.

Maar er is meer te melden. Mag ik jullie in grote getale verwelkomen op 25 november?

De agenda treffen jullie bijgevoegd aan. De notulen van de vorige vergaderingen en de te behandelen stukken staan achter de login.

Groet,

Marcel Goessen,