Senioren Mei

ONE TEAM, ONE DREAM!!

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel gezien/gehoord hebben zijn onze Dames 1 nog in de "race" om te kunnen promoveren naar de eerste klasse volgend seizoen. Een prestatie waar wij natuurlijk allemaal super trots op zijn.

Na een aantal super spannende wedstrijden afgelopen weken mogen ze het a.s. zondag thuis opnemen tegen Concordia. Winnen ze deze wedstrijd dan wordt de laatste wedstrijd van het seizoen een allesbeslissende en mega spannende "uit" wedstrijd tegen Geldrop.
Om onze Dames 1 naar de overwinning te helpen in Geldrop zouden we het super leuk vinden om met zoveel mogelijk mensen deze wedstrijd te gaan kijken en de dames aan te moedigen!!!

Het idee is om een touringcar te huren en gezamelijk richting Geldrop af te reizen.
De wedstrijd begint om 12:45 dus we zullen ongeveer rond 11.00 vertrekken vanuit de Geusselt en weer rond 17.00 terug zijn in Maastricht.
(Heren 1 speelt ook tegen Geldrop dus we proberen de 1e helft van deze wedstrijd te kijken).

De kosten zullen ongeveer €15,00 per persoon zijn, uiteraard kunnen we de bus alleen reserveren als er voldoende aanmeldingen zijn dus meld je snel aan, we hebben maar 50 plekjes beschikbaar VOL = VOL  :-):-)
Aanmelden graag voor maandag 27 mei 2019, dit vanwege de korte deadline. Wij laten jullie ook uiterlijk maandag 27 mei weten of het definitief doorgaat.

TOGETHER WE WILL SUCCEED!!!!

Zijn er vragen laat het ons weten!

Etienne en Danielle
namens de Opleidingscommissie