Keepers November

Dringende oproep aan de keepers!!!

Dringende oproep aan de keepers!!!

Zoals jullie weten hebben we vanaf dit seizoen een nieuwe shirtsponsor: Rabobank.

Het is dan ook niet de bedoeling dat er nog sponsoruitingen van de oude sponsor op de club zichtbaar zijn. Bij deze de dringende oproep om de nog in omloop zijnde ABNAMRO-keeperstassen zo snel als mogelijk te komen ruilen!

Voor de keepers die nog steeds in hun ABNAMRO-shirt keepen geldt hetzelfde. De keepers die een shirt hebben besteld, ontvangen een bericht van ons zodra de shirts binnen zijn.

We rekenen op jullie medewerking!

Namens de Materiaalcommissie,

Stefanie Geraerds