Algemeen Oktober

Vacatures bestuur

Beste mensen,

Zoals tijdens de ALV in mei 2018 is aangekondigd zullen we in de Najaars-ALV afscheid nemen van Roger Vos als penningmeester. Roger blijft wel deel uitmaken van het bestuur. Dat betekent dat zijn plek als penningmeester vrij zal komen. Het bestuur denk zelf in de persoon van Jack Giesen een geschikte opvolger te hebben gevonden. Als er personen zijn die belangstelling hebben voor deze plek kunnen zij dat natuurlijk kenbaar maken.

Ons bestuurslid Technische Zaken, Berry Meesters, heeft te kennen gegeven dat hij deze functie niet langer kan combineren met zijn reguliere werk. Hoewel wij zijn besluit betreuren, respecteren wij dat. Wij danken Berry nu alvast voor zijn inzet. Binnen het bestuur zal Patrick Maas de functie van Berry gaan invullen.

Dat betekent dat de functie van Patrick, bestuurslid Jeugd, vacant zal komen. Ook belangstellenden voor deze functie kunnen hun belangstelling kenbaar maken. Er heeft zich overigens al iemand voor deze functie gemeld die volgens ons bestuur geschikt is om deze functie te gaan invullen.

De Najaars-ALV zal op 19 november 2018 om 20.00 uur plaatsvinden in ons clubhuis.

Met groet,

Marcel Goessen