Algemeen September

Kledingsponsorbeleid

Beste  ouders en sponsoren,

Allereerst willen we jullie allemaal nog een keer hartelijk danken voor het ondersteunen/sponsoren van onze MHC-teams. Deze zeer sportieve teamspirit wordt door bestuur en club warm ontvangen en hebben we hard nodig!

Zoals jullie weten hebben wij vanaf dit seizoen een nieuwe kledingsponsor, Indian Maharadja. Omdat er wat onduidelijkheden blijken te zijn, informeren wij jullie graag over de kledingsponsorvoorschriften en de sponsoruitingen die voor het seizoen 2018-2019 gelden.

Het bestuur biedt jullie graag de mogelijkheid  om teams te ondersteunen. Voor nadere informatie kunnen jullie altijd terecht bij de leden van de sponsorcommissie.

Uitgangspunt daarbij is dat de teams van MHC altijd spelen in de kleding van de officiële kledingsponsor,  Indian Maharadja, met daarop het door Relax aangebrachte logo van Relax en van MHC. Dit geldt voor zowel de thuis- als de uitwedstrijden. Graag zoekt de sponsorcommissie met jullie naar mogelijkheden om sponsoruitingen aan te brengen op de kleding.

Het gebruik van het MHC-clublogo is niet toegestaan zonder uitdrukkelijke toestemming van het bestuur.

We hopen dat op korte termijn de kleding kan worden uitgeleverd: tegen inlevering van een oud ABN-AMRO-shirt kan een nieuw Rabobank-shirt worden ontvangen. Voor nieuwe leden geldt dat zij ook een shirt krijgen uitgeleverd, maar dat zij daarvoor vanuit de club een factuur zullen ontvangen om hun eigen bijdrage daaraan van € 15,00 te voldoen.

Wij wensen jullie een fantastische start van het seizoen toe met  veel succes en ontzettend veel spelplezier!

Het Bestuur