Algemeen Augustus

Introductie nieuw trainingsprogramma HockeyPraktijk

Leuker, leerzamer en gestructureerder trainen en coachen? Kom dan naar de workshop van HockeyPraktijk.

Ben je trainer of coach? En altijd op zoek naar leuke oefenstof en tips en tricks voor de wedstrijd? Kom dan aanstaande maandag 20-8 om 19.00 uur naar de workshop HockeyPraktijk in ons clubhuis en leer alles over dit digitale trainingsplatform.

HockeyPraktijk biedt oefenstof voor alle leeftijden, uitgewerkte trainingen, video's en animaties. Dit alles met als doel de kwaliteit van trainen en spelen te verbeteren. Een docent van HockeyPraktijk komt langs om trainers, coaches, andere belanghebbenden en geïnteresseerden het systeem uit te leggen. Ook worden nieuwe functionaliteiten toegelicht.

Tot maandag, Gladys (TD)