Algemeen Juli

Nieuwe clubkleding vanaf seizoen 2018-2019

Beste mensen,

Het hockeyseizoen 2017-2018 is afgelopen, de zomertrainingen zijn voorbij,  de teamindeling van de (opleidings)jeugd is bekend en de zomervakantie is inmiddels volop aan de gang. Het is een seizoen geweest met behoorlijk wat veranderingen.

Een van de veranderingen is dat we, zoals eerder al is bericht, een nieuwe kledingsponsor hebben: Indian Maharadja. Vanaf komend seizoen gaan we in de kleding van dit merk spelen. Als je denkt over de aanschaf van nieuwe kleding, kijk dan even op de website bij het kopje 'Club/Clubtenue' om te zien waar je dan op moet letten.

Om wildgroei tegen te gaan zullen we vanuit de club hier streng en consequent de hand aan gaan houden. Voor sponsormogelijkheden en kledingarrangementen kun je contact opnemen met de sponsorcommissie die je hierover verder kan informeren.

Rest mij nog iedereen een heerlijke vakantie te wensen.

Groet,

Marcel Goessen, voorzitter