Zaalhockey Maart

Inleveren zaalhockeyriempjes door zaalteams

Wij willen alle teams die aan de zaalhockeycompetitie hebben deelgenomen (dringend) verzoeken om zo snel als mogelijk de riempjes van de keepersklompen in de verpakking waarin ze zijn verstrekt, in te leveren en in de verpakking een briefje te stoppen met de naam van het team zodat we op compleetheid kunnen controleren.

In het clubhuis ligt vanaf aanstaande zaterdag (10 maart) een formulier, waarop de inlevering van de riempjes aangetekend kan worden. Wij hanteren als uitgangspunt dat niet inleveren door een team inhoudt dat de riempjes in rekening gebracht zullen worden.

De Materiaalcommissie
De Zaalhockeycommissie