Zaalhockey Februari

Ook Dames 2 ZH is zaalkampioen!!!

Dames 2 ZH (Dames 4 veld) is kampioen geworden in de 3de klasse van de zaalcompetitie. In een zware en enerverende uitwedstrijd tegen Eindhoven D5 wisten onze dames een gelijkspel uit het vuur te slepen, waardoor het kampioenschap een feit was. Nadat het team na drie jaar aandringen eindelijk aan de zaalcompetitie kon deelnemen, werden ze meteen eerste in hun poule. Een topprestatie. Gefeliciteerd dames!!!

Helaas heeft een van onze speelsters (Julia) zich tijdens de eindstrijd bij de EHBO moeten melden met een ellepijpbreuk, waardoor zij de komende drie maanden is uitgeschakeld. Wij wensen Julia een heel voorspoedig herstel!

De Zaalhockeycommissie