Jeugd Februari

In aanmerking komen voor TOPHOCKEY bij MHC in Maastricht?

Jeugdspelers en jeugdkeepers die in aanmerking willen komen voor een plek in een eerste jeugdteam van MHC en denken daartoe gekwalificeerd te zijn, kunnen zich aanmelden VÓÓR 1 MEI a.s.

Aanmelding kan geschieden door middel van een mail naar [email protected].

In deze mail neem je op: naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer, bij welke club je momenteel speelt, in welk team je zit en in welk team je wilt gaan spelen bij MHC.

Wij werken met een dubbel selectietraject. Een voorselectie die plaatsvindt tussen 14 en 25 mei, waarin we zullen vaststellen of toelating tot de selectietraining reëel is. Daarna de definitieve selectie in de vorm van een aantal selectietrainingen. Deze selectie vindt plaats direct na de reguliere jeugdwedstrijden en wel tussen 11 en 22 juni.

Na je aanmelding zal contact met je worden gezocht om een en ander te verduidelijken en af te spreken op welke dagen je kunt deelnemen aan de voorselectie.

Dit bericht geldt alleen voor spelers die niet bij MHC hockeyen!

Het beleid van MHC is erop gericht de eerste teams bij voorkeur in de hoogste klasse te laten uitkomen. Momenteel speelt 1 team landelijk, 1 team Super A, 1 team Super B, 2 teams Topklasse en spelen 2 teams op subtop niveau. De teams trainen drie maal per week.

We zien je graag bij MHC.

Namens de Jeugdcommissie en Technische Commissie