Algemeen April

Planning April en Mei

Zoals ieder jaar zijn de maanden april en mei vergeven van vakanties en vrije dagen. Om duidelijkheid te geven volgt hieronder de planning. We hopen dat we met z’n allen flexibel zijn en met plezier meewerken om alles soepel te laten verlopen.

Vrijdag 14-4 Goede vrijdag  geen training, club gesloten
Zaterdag 15-4 Geen competitie + Clinic D1 + inhaalwedstrijden junioren + inhaalwedstrijd Veteranen

Maandag 17-4 Pasen  Geen training, club gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 18-4 t/m 21-4 Training voor iedereen volgens regulier trainingsschema
Zaterdag 22-4 Geen competitie

Maandag t/m vrijdag 24-4 t/m 28-4 Geen training, club gesloten
Zaterdag 29-4 Geen competitie + inhaaldag voor Senioren

Maandag t/m vrijdag 1-5 t/m 5-5 Training voor iedereen volgens bijgaand alternatief trainingsschema*
Zaterdag en zondag 6-5 en 7-5 Competitie
*In deze week is er nog een aantal trainers/spelers op vakantie. We hebben geïnventariseerd en komen tot de conclusie dat de meeste trainingen gewoon doorgang kunnen hebben. De Jongste Jeugd traint alleen op woensdag, donderdag en vrijdag. Mocht een trainer aangeven niet aanwezig te zijn, dan zou het fijn zijn als hij/zij vervanging regelt, bijvoorbeeld dat een trainingsouder voor 1 keer de training geeft. Het gaat erom dat er in ieder geval een trainer voor de groep staat! Omdat er competitie is op 6-5 willen we dat elk team wel minimaal 1 training heeft. Het kan dus gebeuren dat sommige teams maar 1 training hebben die week. Let op: het kan zijn dat je team niet op de normale tijd staat ingedeeld, lees het trainingsschema goed!!

Iedereen fijne dagen gewenst, namens de TC Gladys
Bijlage: alternatief trainingsschema voor 1 t/m 5-5