Zaalhockey Februari

MC2 zaalkampioen

Met nog drie wedstrijden te spelen kon MC2 de titel al niet meer afgepakt worden en was de dubbel een feit. Onder luide en enthousiaste aanmoedigingen van het publiek werd in sporthal De Heeg twee keer gewonnen met mooi zaalhockey.

Na het kampioenschap op het veld en een zilveren medaille bij het NSK zaalhockeytoernooi voor 1ste-klasse en sub-topklasseteams, nu ook kampioen in de zaal. Een geweldig resultaat van de meiden die volgt uit samen werken, leren en veel plezier maken!

Aanstaande zaterdag nog twee wedstrijden in de zaal om de ongeslagen reeks te behouden. Daarna weer het veld op (helaas niet in de sub-topklasse (regels zijn regels)) om de stijgende lijn vast te houden.

Komt dat zien!