Arbitrage Januari

Uitnodiging Masterclass Scheidsrechters

Scheidsrechters Zuid-Limburgse hockeyclubs,

Ben je in opleiding voor CS+, al benoemd of vind je fluiten heel leuk? Dan hier je kans om meer te leren van Coen van Bunge!!

Coen is internationaal scheidsrechter en heeft op de Olympische Spelen in Brazilië gefloten, als iemand weet hoe je lekker kan fluiten is hij het wel.

Een unieke Masterclass wordt je aangeboden door je eigen vereniging samen met de omliggende hockeyclubs!! Deelname is gratis, neem alleen even je eigen broodje mee!

Opgeven graag via [email protected], vermeld je naam en je vereniging; doe dat snel want vol=vol!!

Er zijn door Nova twee wedstrijden georganiseerd daar kunnen 4 van jullie fluiten! Wil je fluiten? Zo ja geef dat dan aan in je mail. Realiseer dat verder iedereen naar jou gaat kijken!

Vind je dat geen probleem en wil je fluiten? Geef dat dan aan in je mail, vermeld dan ook je geboortedatum. Want er is een dames 2de klasse én een meisjes c sub-top wedstrijd. Hoe leuk is het niet als je vijftien bent en dit durft!?!

Namens alle scheidsrechtercommissies, TC’s en besturen van jullie eigen vereniging; graag tot ziens én VEEL PLEZIER