Zaalhockey November

Zaalwachtschema seizoen 2016-2017

Beste Zaalhockeyers,

Hierbij de eerste versie van het zaalwachtschema voor het komende zaalseizoen. We hebben dit jaar helaas geen aanmeldingen gehad van leerlingen die de zaalwacht wilden invullen als maatschappelijke stage. Dit betekent dus dat de deelnemende teams dit weer zelf moeten oppakken!

Omdat alle wedstrijden in zogenaamde blokken worden afgewerkt, en alle wedstrijden ook maar 2 x 20 minuten duren, heeft de zaalcommissie ervoor gekozen om per blok een team verantwoordelijk te maken als zaalwacht.

We spelen dit jaar de wedstrijden in zowel sporthal de Heeg als sporthal de Geusselt, dus let goed op welke locatie in het schema staat vermeld. Verder zijn de aanvangstijden van de 1e wedstrijd genoemd per blok; zeker het team dat het 1e blok heeft toegewezen gekregen moet ruim een half uur van te voren aanwezig zijn om de zaal speelklaar te maken!

Tijdens het openen en sluiten van de zaal is er altijd iemand van de zaalhockeycommissie aanwezig om jullie te begeleiden en vertrouwd te maken met de gang van zaken rondom de wedstrijden. In het schema in de bijlage kunnen jullie zien welke coördinator op welke competitiedag piket heeft.

Jullie kunnen de taken van de zaalwacht nalezen op de MHC-site onder het hoofdstuk Hockey/Diversen/Zaalhockey. In de zaal zullen wij verder de gewenste instructies ook nog doorgeven.
De eerste competitiedag is zondag 4 december en de laatste speelronde in Maastricht is op zondag 19 februari 2017!

Let op:
Keepers die in de zaal actief zijn: denk er aan om deze week jullie spullen mee te nemen naar huis! Het clubhuis en de lockers zijn NIET BEREIKBAAR tijdens de zaalhockey-periode. Denk verder aan het afplakken van de gespen en klompen met tape, en speel met hoezen om de legguards!!

Namens MHC en speciaal de afdelingen JC-TC en de zaalhockeycommissie wensen wij alle teams veel succes, maar vooral veel speelplezier toe tijdens deze competitie.

Sportieve groet,

Namens de Zaalhockeycommissie, Herman van der Klij