Algemeen Oktober

Herfst Clinic Dames 1 & Heren 1 Groot Succes

Zaterdag 22 oktober 2016 heeft Dames 1 samen met Heren 1 een geslaagde Herfst Clinic gegeven voor de Jongste Jeugd, D- en C-Jeugd.

De speelsters van Dames 1 namen de ruim 90 toegestroomde meisjes voor hun rekening en de spelers van Heren 1 de 50 jongens.

Onder het genot van een heerlijk najaarszonnetje werden de spieren losgemaakt middels een gezamenlijke warming-up onder de dwingende tonen van DJ Max.

De meisjes moesten een parcours van 8 verschillende oefeningen afleggen in 2 uur waarin ze allerlei hockeytrucjes kregen bijgebracht. Ook waren er oefeningen waar ze er eens lekker op los kon beuken met knots hockeysticks.

Na de sportieve inspanning was het tijd voor een lekker broodje kaas/ham, knakworst en fruitdrank in het clubhuis.

Hierna was een foto moment en vragenuurtje voor de 90 meisjes waarin ze alles mochten vragen aan de speelsters van Dames 1.

Nadat de de speelsters van Dames 1 hun ziel en zaligheid hadden blootgelegd en de laatste danspasjes hadden voorgedaan was het tijd voor een mooi presentje voor de inspanning die de meisjes hadden geleverd: Een bidon in MHC kleuren en MHC Dames 1 festivalbandje.

De bidons werden gretig ingezet om handtekeningen van zowel de speelsters van Dames 1 als die van de Heren 1 spelers te verzamelen.

Gedurende de clinic zijn nog veel ouders "Vriend van Dames 1" geworden en hebben ze de prachtige Dames 1 kalender ontvangen. Dames 1 dankt hun voor de steun en gebruiken de sponsorbijdrage om o.a. de deze clinic's te bekostigen.

Via onderstaande link kun je middels de ruim 700 foto's het verloop van de clinic volgen.

Wij danken de enthousiaste ouders, barmedewerkers en commissieleden die ons hebben geholpen de clinic tot een succes te maken!

Zet alvast in je agenda: Op zaterdag 15 April 2017 is een Dames 1 clinic met een geweldig thema, bezoek van een speciale gast en speurtocht naar een verloren schat...