Jeugd Oktober

SaturD & SunD toernooi

Beste hockeyvrienden en oude bekenden van het MHC SaturD & SunD toernooi,

Op zaterdag 24 en zondag 25 juni 2017 organiseren wij zoals in voorgaande jaren wederom het gezellige MHC SaturD & SunD toernooi voor recreatieve D teams (24 juni) en prestatieve D teams (25 juni).

De toernooien worden gekenmerkt door een mix van (zuidelijke) gastvrijheid en gezelligheid en een prestatief karakter met volop sportieve uitdaging. Een leuke manier om met je team het seizoen af te sluiten.

Het toernooi begint zowel op zaterdag als op zondag om 9 uur en eindigt om 18 uur.

De kosten bedragen 140,- per team (14 spelers en 2 begeleiders) en 5,- per extra deelnemer. In de kosten zijn inbegrepen ontvangst met Limburgse vlaai en een gezellige lunch.

Voor de teams die op zaterdag willen meedoen kunnen wij nog een aantal suggesties doen voor groepsaccommodaties en teamactiviteiten (bijv. mountainbiken in het mooie Heuvelland of een uitdagende klimaccommodatie naast Snowworld in Landgraaf) die met het SaturD toernooi gecombineerd zouden kunnen worden.

Wij zijn uiteraard graag bereid jullie desgewenst aanvullende informatie te verstrekken. Hiervoor kan gemaild worden met Arend-Jan Veldhorst via mailadres [email protected]. Inschrijfformulier staat in de bijlage.

Wij kijken er naar uit jullie in juni te mogen begroeten in us sjoen Mestreech !

namens de Toernooicommissie

Arend-Jan Veldhorst