Algemeen September

Oproep Arbitragecommissie

Beste MHC-ers,

Vanwege het grote aantal ongeregeldheden met betrekking tot de arbitrage in de afgelopen periode willen we jullie op het volgende attenderen;

1. Elftal-wedstrijden worden alleen gefloten door mensen met een geldige scheidsrechterkaart. Als jouw kaart van voor 1994 is, is die niet meer geldig en moet je opnieuw jouw kaart halen. Is jouw kaart van na 1994, dan blijft deze levenslang geldig.
 Onderling ruilen van fluitbeurt is alleen toegestaan als dit doorgegeven wordt aan de arbitragecommissie.

2. De scheidsrechter die de wedstrijd gefloten heeft, rond ook het DWF af. Het is niet toegestaan iemand anders namens jou te laten afronden of iemand anders zijn/haar gegevens te gebruiken om af te ronden.

3. Als je een gele en/of rode kaart gegeven hebt, vraag je altijd naar de volledige naam van de desbetreffende speler/begeleider, zodat je de juiste naam invult op het DWF. De teams zijn verplicht daaraan mee te werken. Als je daar problemen mee ondervindt, neem dan contact op met de arbitragecommissie.

We hopen hiermee duidelijkheid te hebben verschaft in de regels rondom de arbitrage.

Arbitragecommissie MHC Maastricht
 Wedstrijdcommissie MHC Maastricht