Algemeen Augustus

Trainingsschema voor prestatief jeugd en senioren voor week 29/8

Het trainingsschema voor de week van 29 augustus zit in de bijlage beneden. Het aanleggen van de 2 nieuwe velden is in volle gang en verloopt voorspoedig. Als het goed is zal veld 6 (was semi en wordt water) te bespelen zijn vanaf maandag 5 september. Dat is de dag dat iedereen weer gaat trainen. Vanaf die dag geldt een voorlopig trainingsschema voor Jongste Jeugd, Breedte, Prestatief, Senioren en Keepersclub op basis van de beschikbaarheid van 3 velden (4, 6, 7). Als het 4develd (8) gereed is zal het trainingsschema definitief worden gemaakt. Hou er wel rekening mee dat er nog behoorlijk wat veranderingen in trainingsdagen en –tijden zullen zijn. Ook de beschikbaarheid van trainers wordt nog bekeken. Het voorlopige trainingsschema zal uiterlijk 31 augustus gepubliceerd worden.

Vanuit de TC wensen wij iedereen een heel leuk en sportief hockeyjaar toe, Gladys en Sander