Senioren Juli

Dames 2 wil fit het komende seizoen in!

Bootcamp in het Stadspark

Na een mooi afgesloten seizoen (3e plek in de res. overgangsklasse), wil Dames 2 na de zomer fit en sterk aan het nieuwe seizoen beginnen.

Speelster Emmelien Spek is in het voorjaar gestart met "Mom in Balance Maastricht en omgeving" om moeders en zwangere vrouwen fit te krijgen voor en na de bevalling
en de eerste jaren van het moederschap.
Naast het sterker maken van lichaam en geest voel je je door deze Bootcamp-training ook energieker!

Emmelien bood aan om, om de zomerstop te overbruggen, haar team een paar weken deze training te geven (dus ook de niet moeders en niet zwangeren!), Mom in Balance traint overigens vaker in de zomer- en winterstop vrouwenteams...
Dit aanbod werd door heel veel handen gegrepen met als gevolg iedere week een leuke groep enthousiastelingen, die na 1 of 2 dagen met lekker wat spierpijn de dag door proberen te komen ;-)

Emmelien namens Dames 2 een hele dikke duim, je trainingen zijn SUPER!!!!"