Trimhockey Mei

TRIMHOCKEYCLINIC OP 29 JUNI VOOR VOLWASSENEN

• heb jij zelf geen of weinig hockeyervaring....?
• of kun je hockeyen en wil je het weer eens oppakken?
• wil jij op een ontspannen manier  hockeyen....?
• wil jij geen verplichtingen in het weekend ...?
• wil je wel af en toe een wedstrijd spelen...?

Kom naar de Trimhockeyclinic op woensdag 29 juni en pak deze kans om kennis te maken met trimhockey. De clinic staat onder leiding van verschillende trainers die uitgebreid aandacht zullen geven aan de beginselen van trimhockey. Na afloop praten we gezellig na in het clubhuis.

WANNEER: woensdag 29 juni
START: 20.30
KOSTEN: gratis
WAAR: MHC, Discusworp 10, Maatricht (sportpark De Geusselt)

Wil je meer weten over trimhockey: www.maastrichtsehockeyclub.nl

De trimhockeyclinic is ontwikkeld in samenwerking met Bovelander & Bovelander en ABN AMRO. De clinic wordt gegeven door trainers van Bovelander & Bovelander.

Er kunnen maximaal 50 personen deelnemen. Dus meld je zo snel mogelijk aan, want wie het eerst komt wie het eerst maalt. Aanmelden kan uiterlijk tot vrijdag 24 juni door te klikken op deze link.

PAK DIE KANS EN EN MELD JE AAN!

TOT DE 29E OM 20.30 IN HET CLUBHUIS!
Bijlage