Senioren Mei

Sportiviteit!!!

Zo kan het ook!

Afgelopen zondag speelde ons Dames 7 om half 1 een thuiswedstrijd tegen Heeze Dames 4.
Twee dames van ons tweede stonden op om deze wedstrijd gelijk na hun eigen wedstrijd te fluiten, ze waren een beetje afwachtend wat deze wedstrijd zou gaan brengen??!!

Na de wedstrijd waren deze scheidsrechters echter erg onder de indruk van de sportiviteit bij deze wedstrijd...
Heeze was namelijk maar met 11 dames naar Maastricht afgereisd en helaas voor hun stonden ze binnen no time met 4-0 achter...bij deze stand viel ook nog een speelster geblesseerd uit waardoor ze nog maar met tienen in het veld kwamen te staan!
En wat doet ons Dames 7.....????
Zij gaan ook met 10 man spelen!!!

Complimenten dames voor deze beslissing: dat noemen we pas SPORTIVITEIT!!!

De Dames van Heeze waren zo blij met de scheidsrechters dat ze dit op het wedstrijdformulier vermeldden!!! Ook dat is super aardig ;-)