Zaalhockey Februari

Zaalhockeystats

Beste Zaalhockeyers,

Met nog 5 speeldagen in februari voor de boeg hierbij even een 2e update over al het wel en wee in en uit de zaal!

Er zijn tot en met gisteren 205 wedstrijden door MHC teams gespeeld waarvan 97 in sporthal de Heeg. Voor sommige prestatieve teams zit het zaal seizoen er al op en zij kunnen zich alweer gaan concentreren op de veldactiviteiten voor de 2e seizoenshelft, een groot aantal teams zal echter nog actief zijn in de zaal tot en met de laatste speeldag op 28 februari a.s.!

Hoe presteren we in de zaal tot nu toe, hierbij enkele cijfers:

* Er werden 72 wedstrijden gewonnen en 108 verloren,  26 gingen er gelijk op

* Doelpunt voor 702  en 924 doelpunten tegen

* Fluitbeurten in de Heeg: 194, naast een groot aantal jeugdige clubsheidsrechters zijn er dit jaar ook veel wedstrijden gefloten door de groep CS+ in opleiding, ik wil deze groep in het bijzonder danken voor hun inzet van de afgelopen 2 maanden. Verder hebben onze bond-sheidsen en CS+ ers ook de nodige uurtjes al in de zaal doorgebracht om de bekende fluit te hanteren, ook hier is een welgemeend woord van dank op zijn plaats!

Inkoop bitterballen voor de kampioenen:

Op dit moment staan er 2 teams op de 1e plaats en 5 op een 2e plek, er is dus nog veel mogelijk maar de bekende schouders zullen er dan flink onder gezet moeten worden, ik heb er goede hoop op dat we op het einde van dit mooie seizoen een aantal schaaltjes mogen weggeven tijdens de huldiging bij MHC.

Tot slot namens de zaalhockey -en arbitragecie wensen wij iedereen hele fijne carnavalsdagen en vakantie toe, en we zien elkaar weer afgeschminkt(of niet) op 14 februari terug in de zaal!

Herman van der Klij