Algemeen November

Sinterklaas kapoentje....

Alle trainers bedankt!

We zijn dit seizoen goed van start gegaan. Elk team is voorzien van een startende begeleide trainer, een (hockey)ouder die training geeft, een trainer in opleiding of een opgeleide trainer. Deze trainers zetten zich met volle overgave in om de training plezierig en leerzaam te maken. Op alle niveaus.

We willen jullie daarom een klein presentje geven. Dit kun je afhalen bij de bar. Noem je naam, zet een handtekening en je bent een heerlijke chocoladeletter rijker! Dit geldt voor alle trainers die minimaal 1x per week training geven. Mogen we jullie allemaal hartelijk danken voor je inzet. Tot in de zaal of op het veld.

Namens Bestuur en TC, Gladys (TD)